Przetargi
przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn. "Budowa boiska sportowego..." (2006-11-06) |
Świerzawa dnia , 04 listopada 2006r
OGŁOSZENIE
na udzielenie zamówienia w trybie przetargunieograniczonego na roboty
budowlane o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwotę 60.000 euro
Gmina Świerzawa z siedzibą ul. Plac Wolności 60 woj. dolnośląskie
pow. złotoryjski w imieniu której działa Burmistrz Miasta i Gminy w Świerzawie www.swierzawa .pl. ;e-mail : urzad@swierzawa.pl tel.075/7 135 360, fax. 075/ 7 135390
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony
na roboty budowlane pn.”Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Szkoła Podstawowa w Świerzawie ul. Dworcowa 3 „
SEKCJA I . ZAMAWIAJĄCY.
1) Urząd Miasta i Gminy Świerzawa pl .Wolności 60 , 59-540 Świerzawa , woj. dolnośląskie,
e-mail: urzad@swierzawa.pl. ;Adres strony internetowej na której będzie publikowana siwz www.bip.swierzawa .pl. , do kontaktów upoważnione są Pani Marianna Główka sprawy formalne oraz Pan Adam Popielarz . tel. 075/7135 360 - sprawy merytoryczne.
2) Adres , pod którym można uzyskać dalsze informację ; taki jak w pkcie I.1.
3) Adres , pod którym można uzyskać dokumentację ; taki jak w pkcie I.1
4) Adres , na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu : taki jak w pkt.I.1.
5)Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności :
Administracja samorządowa .
SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1 Opis przedmiotu zamówienia
1.1.)nazwa nadana przez zamawiającego : ”Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Szkoła Podstawowa w Świerzawie ul. Dworcowa 3 „
1.2.Opis przedmiotu zamówienia
1.Roboty ziemne
2.wykonanie podbudowy pod boisko z kruszywa naturalnego
3.Ułożenie krawężników i obrzeży betonowych
4.Wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej o pow.1500m2
5.Dostawa i montaż urządzeń sportowych
6.Ogrodzenie kortów tenisowych z siatki na słupkach
1.3) Miejsce wykonywania robót budowlanych :
a) miasto Świerzawa , powiat Złotoryja ,woj. dolnośląskie
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień ( CPV ) : 45212221-1
1.7.Nie dopuszcza się złożenie ofert częściowych .
1.8.Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej .
2)Wielkość lub zakres zamówienia ; nie przekraczająca 60.000 euro
2.1.Zgodnie ze siwz.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania :
data rozpoczęcia 3 dni od daty podpisania umowydo w terminie od daty
podpisania umowy zakończenie prac 20 grudnia 2006r.
4) Informacja na temat umowy ramowej : nie dotyczy .
5)Ogłoszenie dotyczy :zamówienia publicznego .
SEKCJA III.INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM ,EKONOMICZNYM , FINANSOWYM I TECHNICZNYM .
1. Warunki dotyczące zamówienia
1.1.)Główne warunki finansowania i płatności -faktury wystawiane będą po wykonaniu
poszczególnych części zamówienia .
2) Warunki uczestnictwa
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy , dostawcy , lub usługodawcy oraz
informacje i formalności niezbędne do oceny , czy spełnia on minimalne wymogi
ekonomiczne , finansowe i techniczne :
1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
zgodnie z art. 22 ust. 1PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do oferty .
2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania
określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP
następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej- wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert
3.Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i
doświadczenie ,a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia , następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie , odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie
( zał. nr 2 do oferty)
Zamawiający dopuszcza ,aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami
bądź protokołami odbioru .
2) Certyfikaty na materiały proponowane do wykonania .
4. W celu potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia , należy przedłożyć :
1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w których wykonawca
posiada rachunek , potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania oferty .
Z informacji powinno wynikać , że wykonawca posiada zabezpieczenie finansowe bądź zdolność
kredytową na wykonanie zamówienia w wysokości 50% wartości oferty.
5. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum ) , zgodnie z art. 23 w związku
z art. 141 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda :
1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie
2) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od
Wykonawców wymienione w pkc. 2 ppkt 1-2 .Dokumenty wymienione w pkcie 3 ppkt.1 składane
mogą być wspólnie i takiej będą podlegać ocenie .Wadium wnoszone jest przez konsorcjum;
3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum;
4) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum , Wykonawcy
tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie
zamówienia , do przedłożenia umowy konsorcjum.
5) umowa, o której mowa wyżej ,winna zawierać w szczególności : oznaczenie stron , cel działania ,
czas trwania umowy , zasady współdziałania , w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze
stron oraz zasady dokonywania rozliczeń .
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej , zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej
działalności Wykonawca postępuje zgodnie z paragrafem 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 19 maja 2006r.w sprawie dokumentów , jakich może żądać Zamawiający podwykonawcy ,
oraz form , w jakich to dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 )
7. Zamawiający wymaga ,aby żądane dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę .
8.Wymagane wadia i gwarancje : nie dotyczy.
SEKCJA IV : PROCEDURA .
IV.1) Rodzaj procedury : przetarg nieograniczony .
1.1) Uzasadnienie procedury przyśpieszonej : nie dotyczy ,
1.2) Ogłoszenie o wszczęciu postępowania numer BU/I/3410/16 /06.
1.3) Przewidywana liczba dostawców , którzy zostaną zaproszeni do składania ofert :
nie dotyczy .
2) Kryteria oceny ofert - oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem :
Cena - 100 % .
3) Informacje administracyjne ;
3.1) Wykorzystanie aukcji elektronicznej : nie dotyczy
3.2.) Informacja o zawarciu umowy ramowej : nie dotyczy
3.3) Numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego : Bu /I/ 3410/ 16/06
3.4) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych
wyjaśnień dostępne do 08 listopada 2006r. , cena - PLN ,
3.5) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
14.11.2006r. godzina 10 00.
3.6) Termin związania ofertą ; liczba dni 30 od ostatecznego terminu składania ofert .
3.7) Data , godzina i miejsce otwarcia ofert : 14 listopada 2006r. godzina 1015 ,
Urząd Miasta i Gminy Świerzawa , ul. Pl. Wolności 60 , pok. nr 5 .
3.8) Adres strony internetowej ,na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia www.bip.swierzawa.pl
SEKCJA V : INNE INFORMACJE .
1) Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków UE : Nie .
2) Data wysłania ogłoszenia o wszczęciu postępowania na portalu Urzędu
Zamówień Publicznych Nr OWP/2006/11/04-1901069 .
BURMISTRZ
MIASTA I GMINY
/-/ Józef Kołcz /-/
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Odpowiedź na zapytania do SIWZ
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik: Unieważnienie postępowania
Dodano przez: Użytkownik techniczny ESC S.A.